کانون هیئت و اندیشه

هیئت یالثارات الحسین علیه السلام

کانون هیئت و اندیشه

هیئت یالثارات الحسین علیه السلام

امسال به دلیل حمله داعش به شمال عراق تعداد زیادی از عراقی ها آواره شده و جمعی از این مردم ستمدیده هم اکنون در موکب هایی که در مسیر پیاده روی اربعین هستند ساکن هستند. این  موضوع باعث شده پیاده روی اربعین امسال حساسیت هایی داشته باشد بدلیل اینکه این افراد همه شیعه نبوده و تعدادی ازآنها سنی هستند و شاید این فرصتی طلایی باشد که این مردم که مستضعف فرهنگی هستند با دیدن این پیاده روی و شور و حرارت محبت امام حسین ع به سمت اهل بیت کشیده بشن و به هدایت نزدیکتر.

این فرصت  البته ممکن است تبدیل به تهدید شود و آن زمانی است که برخی افراد در هیاتها و گروهها به مقدسات اهل سنت کنند و این موضوع میتواند نه تنها این فرصت را از بین ببرد بلکه تبدیل به تهدید و خطر کند و آنها را به لجبازی و عناد وادار نماید.

هیچ کس از اهل سنت نبوده اند که با لعن علنی ما شیعه شده واز اعتقاداتشان دست کشیده باشند ولی در طول تاریخ چه بسیار افرادی بوده اند که با اخلاق خوش و تبیین حقیقت با آغوش باز حقیقت را پذیرفته اند.

به سایر محبانی که این نکات رو در نظر نمی‌گیرند یادآوری بفرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۶
خادم الحسین حسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی